söndag 11 september 2011

Resultat

Igår tävlade jag med båda tjejerna på sundsvall. Och det gick faktiskt ganska bra tycker jag =)

Lilly klass 2:
Platsliggning:10
FF:9,5
Läggande:0
Inkallning m stå: 9
Rutan:8
Apportering:9
Hopp sitt:10
Fjärr:9
Helhet:9

175,5p och klassvinst!

Lilly gjorde en väldigt bra tävling tycker jag, nu har vi bara 1 förstapris kvar till LPII ;-)

Nikki klass 3:
Platsliggning:10
Sittande i grupp:10
FF: 9,5
Sättande:0?
Inkallning m stå och ligg: 9,5
Rutan:0
Hopp apport: 8
Metall: 7
Vittring: 10
Fjärr:5

Nikki gjorde också en bra tävling tycker jag, sedan missade hon sättandet, vilket hon brukar klara annars, och fjärren var inte den bästa idag, men rutan!!! Jag är så jävla nöjd fast än det står 0 i protokollet. Jag har helt bytt stategi, och dagens problem var att hon hade för hög fart och sprang igenom rutan för långt, och jag hann inte lägga henne rätt. Men nu jävlar är vi på G!!
Idag ska vi träna snabba stopp i rutan så ska vi sätta den på nästa tävling ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar